Магазини вживаного одягу міста запропонували своїм покупцям акцію – зняти верхній одяг й отримати за це п’ять речей у подарунок.
Відтак ужгородці вийшли на шопінг у самих купальниках та плавках. Натовп під дверима секонд-хенду помітний здалеку. Хоча до відкриття ще година, люди займають чергу впритул до дверей.
Тут як молоді дівчата та хлопці, так і люди більш поважного віку. Напруга зростає, стає дедалі гарячіше… і тут двері відчиняються, й починається «масовий психоз».
Звертати увагу на те, хто в що одягнений або ж, навпаки, роздягнений, часу немає. На раз – усі залітають, на два – змітають усе, що бачать у пакет, на три – ретельно передивляються свою «здобич» і відсіюють зайве.
Усередині не проштовхнутися: пахне дезінфікованим одягом та необдуманими рішеннями. Беруть усе підряд: бо ж халява, бо ж дешево, бо якщо ти не візьмеш, то забере хтось інший.
«Подібні акції – нормальна практика за кордоном, – переконують продавці секонд-хендів. – А тепер вони стали популярними і в Україні. Як бачите, Ужгород – теж не виняток. Роздягаються всі: як старі, так і малі – й отримують речі в подарунок…» Дійсно «голі розпродажі» досить поширені за кордоном, однак є один вагомий нюанс – проводяться вони зазвичай не в магазинах вживаного одягу, а в бутиках.
Думки про такий екстремальний шопінг в ужгородців розділилися. Одним невтямки, як можна європейському майбутньому оголюватися за євролахміття, інші ж нарікають на позахмарні ціни на новий одяг у магазинах та бідність населення.
Христина Біклян,
karpatskijobjektiv