З початку року закарпатці отримали понад 2900 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету
Щоб отримати довідку про відсутність заборгованості, платник має подати заяву за основним місцем обліку. Ця заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів цієї Довідки. У заяві зазначається найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) платник подаватиме Довідку.
Органи доходів і зборів видають довідку або відмовляють у її видачі протягом 5 робочих днів з дня надходження заяви.
Довідки можливо отримати через сервіс «Електронний кабінет платника»: платник надсилає заяву, підписану електронним цифровим підписом, за основним місцем обліку. Після опрацювання заяви сформований документ (Довідка або Відмова) в 5-дений термін автоматично надсилається платнику в Електронний кабінет платника податків.
Як повідомляє ГУ Міндоходів у Закарпатській області, загалом з початку року у відділеннях податкових інспекції та в Центрах обслуговування платників Закарпаття видано 2919 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області