Це ще один проєкт виробництва
UA: БУКОВИНА, який відібрали на внутрішньому конкурсі творчих ідей.
Метою цього тревел-шоу є показати туристичні місця Буковини — давньовідомі та ті, які не надто популярні серед туристів.
«Бук: Маршрут» — це проєкт-стусан для всіх, хто думає, що для подорожі необхідно багато. Це проєкт-навігатор для тих, хто хоче відвідати якесь круте місце на Буковині, але не знає як. Це проєкт-експедиція, в якому ми знайомимось з знаковими для області місцями і людьми, які творять туристичний бренд Буковини щодня. Головна ідея в процесі створення програми постійно розвивалась і видозмінювалась, адже на початку ми навіть не уявляли масштаб роботи — цікаві буковинські місця, про які люди розказують один одному, іноді навіть не мають не те що опису чи інструкції для туристів, а й просто чіткого фото в інтернеті. Тому ми будемо показувати і всім давно відомі локації і шлях до них, а в деяких — будемо телевізійними першовідкривачами. За 12 випусків програми ми побачимо, як здійснюється мрія нашого героя — він здійснить навколобуковинську подорож до Паміру, і ця мрія вже стала нашою колективною», —прокоментувала авторка ідеї
Юлія Подкидишева.
Лінійний продюсер UA: БУКОВИНА
Павло Тодорович розповів:
«Цей проєкт має на меті показати привабливість Буковини як туристичного регіону, адже показати справді є що. Кожен випуск — це поїздка в якийсь із районів Чернівецької області, де хлопці знайомляться з цікавими людьми, дегустують їжу та розвінчують міфи про наш край».
Нагадаємо, що з
6 жовтня щонеділі о
9:30 в ефірі всіх регіональних мовників Суспільного транслюється телепрограма
«Загадки чернівецьких атлантів» виробництва
UA: БУКОВИНА.