Як відомо, заклад відвідують діти з особливими освітніми потребами, яким надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (лікувальна фізкультура, логопедичні заняття та корекційно-розвиткові заняття практичних психологів і вчителя-дефектолога (олігофренопедагога). Проводять тут і семінари-практикуми для педагогів та батьків, майстер-класи для дітей та батьків. Крім того, постійно консультують батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами з приводу надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям. Вчора провели перше заняття у Школі вихідного дня для батьків.
За словами керівниці центру Ірини Кремінської, ідея створення такої школи виникла через часті запитання батьків, як працювати з дітьми з особливими потребами, як їх правильно розвивати чи гратися з ними. Крім того, спілкування та обмін досвідом сприятиме згуртованості не лише навколо теми інклюзії, а й розвитку самих батьків, з яким працюватимуть психологи центру, додала Ірина Миколаївна.
Побувала нині у закладі й секретар Ужгородської міської ради, кураторка освітнього напряму Андріана Сушко. Андріана Антонівна відмітила цікаві ініціативи колективу та хороші умови, в яких перебувають діти, також передала вітання від міського голови Богдана Андріїва, наголосила на готовності керівництва міста й надалі допомагати в роботі центру.
До речі, у лютому Інклюзивно-ресурсний центр №1 Ужгородської міської ради відзначатиме другу річницю від створення. Наразі заклад відвідують 36 дітей та молодих людей від 2 до 18 років. Начальниця управління освіти Наталія Мухомедьянова згадала про етапи створення центру (на той період - одного з перших на Закарпатті): пошук приміщення, його облаштування, закупівлю всього необхідного. Наталія Богданівна побажала батькам набути нових навичок, які будуть корисними у вихованні дітей, а також передала подарунок від управління освіти - фліпчарт для роботи та різноманітних презентацій.
Далі перейшли до занять. Під час першої зустрічі у Школі вихідного дня для батьків говорили про сенсорний розвиток (сприйняття за допомогою дотику, нюху та смаку). Участь у ньому взяли, зокрема, й матері тих діток-випускників Інклюзивно-ресурсного центру, які вже навчаються в інклюзивних класах ужгородських шкіл.
Прес-служба Ужгородської міської ради