Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області 26 грудня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
«Гаряча лінія» діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення.
Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за
посиланням.
Дзвінки прийматимуться з 8:00 до 12:00.
Так, мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема, звернемо увагу на рекомендації:
∙ Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
∙ Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
∙ Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
∙ Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;
∙ Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
∙ Про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;
∙ При укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
∙ Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.