З них 27 звернень були колективні. Водночас 147 – письмові, що становить – 24,8 % від їх загальної кількості;
– 158 звернень надійшло від ДУ «Урядовий контактний центр», що становить – 26,6 % від загальної кількості;
– 77 звернень надійшли через органи влади, що становить 13 % від загальної кількості;
– 211 звернень від інших органів, установ, організацій, що становить 35,6 % від загальної кількості.
Серед найактуальніших питань, з якими громадяни зверталися до Управління Держпраці у Закарпатській області, – недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема оплати праці, неналежного оформлення трудових відносин тощо. З цього напряму до Управління надійшло 581 звернення, що становить 98 % від загальної кількості.
Протягом 2019 року фахівці структурних підрозділів Управління Держпраці у Закарпатській області розглянули і надали відповіді та роз’яснення на 454 звернення громадян. 27 звернень не підлягали розгляду, відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян»; 26 звернень – надіслані за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»; 5 – повернуті авторам, відповідно до ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; ще 81 звернення перебуває на стадії розгляду.
Водночас у 2019 році до Управління надійшло 54 запити на отримання публічної інформації. Усі запити розглянуті, адресатам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», інформує Управління.