Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

У Закарпатському пенсійному фонді працює "електронна черга"

4 лютого 2020 р., 14:15

У сервісних центрах пенсійного фонду працює "електронна черга"

В головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області реалізується черговий етап впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян – в Іршавському, Мукачівському, Тячівському, Ужгородському, Хустському, Виноградівському та Берегівському відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) працює систему «Електронна черга».

У запровадженій системі є термінал для отримання талона відвідувачем та екран з інформацією щодо просування черги: відвідувач отримує талончик і, дочекавшись своєї черги відповідно до номера талона, підходить до віконечка, яке висвітлюється на спеціальному табло в зоні очікування. Спеціаліст приймає наступного відвідувача тільки після натискання кнопки виклику. Саме тоді на табло з’являється відповідний номер талону і віконечка, в якому чекають відвідувача.

Впровадження електронної черги організовує розподілення клієнтів між фахівцями за тематикою звернення, покращує ефективність роботи працівників, створюючи рівномірне навантаження на них, і, безумовно, знімає напругу серед відвідувачів в очікуванні прийому.


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp