Зокрема:
– реєстрації місця проживання –1228;
– послуг землекористування – 172;
– послуг головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області – 595;
– Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області – 309;
– управління містобудування та архітектури –217.
Також працівники ЦНАПу нагадують про формування Реєстру територіальної громади та просять усіх жителів Ужгорода: внесіть дані про кількість зареєстрованих у ваших помешканнях осіб!
Для цього потрібно одноразово подати у Центр надання адміністративних послуг (пл.Поштова, 3, І поверх) наступні документи:
- письмову заяву за встановленою формою;
- адресну картку (форми Б), або будинкову книгу;
- паспорти (для іноземних громадян посвідка на тимчасове проживання/ посвідка на постійне проживання) усіх зареєстрованих осіб, ID – карток та витягів з Єдиного державного демографічного реєстру/довідка про реєстрацію особи;
- документ про право власності (користування) на житло, що виникло в установленому законом порядку до 01.01.2004 року.
Перелік документів для внесення відомостей до Реєстру територіальної громади можна дізнатися також за посиланням: http://cnap.rada-uzhgorod.gov.ua/.
Нагадуємо, ЦНАП проводить прийом громадян:
Понеділок – 8:30-16:00;
Вівторок – 8:30-16:00;
Середа – 9:00 до 20:00;
Четвер – з 8:30 до 16:00;
П’ятниця – з 8.30 до 14:00;
Субота – з 8.30 до 14:00 год.
Ужгородська міська рада