Обравши будь-який із месенджерів, побутові споживачі електроенергії можуть передавати покази лічильника!
Якщо ви ще не користуєтеся цими зручними сучасними сервісами, але маєте намір, то перш за все слід приєднати чат-бота до обраного месенджера – Viber, Telegram чи Facebook Messenger.
Насамперед потрібно приєднати чат-бота до обраного месенджера – Viber, Telegram чи Facebook Messenger.
Зробити це можна одним із способів, що вказані нижче.
1. За допомогою QR-коду:
Viber
Telegram
Facebook Messenger
2. Обравши зручний для вас месенджер у віджеті на сайті:
3. Перейти за посиланнями:
Viber: viber://pa/info?uri=zakarpatenergybot
Telegram: https://t.me/zakarpatenergybot
Facebook Messenger: https://m.me/zakarpatenergybot
Нагадуємо інструкцію для дій побутових споживачів.
Коли чат-бот приєднаний у обраному месенджері, за допомогою кнопок чат-бота потрібно здійснити кілька кроків.
— Додати до чату номер свого особового рахунка.
Особовий рахунок вказаний у договорі та рахунку за спожиту електроенергію і складається з дев'яти цифр.
— Підтвердити особовий рахунок.
Для підтвердження потрібно ввести номер лічильника електроенергії. Номер розташований на корпусі лічильника.
— Ввести покази лічильника електроенергії.
При внесенні показів зверніть увагу на те, що потрібно вносити всі цифри, які відображені на лічильнику, за винятком дробової частини, яка відділена від основної комою або віконцем іншого кольору.
Якщо все зроблено вірно, покази лічильника електроенергії прийняті в обробку ПрАТ «Закарпаттяобленерго».
Зверніть увагу:
— тільки один раз потрібно вказувати та підтверджувати номер особового рахунка. У майбутньому чат-бот запам'ятає Ваш особовий рахунок і його можна буде обрати в чаті із списку особових рахунків;
— тип лічильника буде визначено автоматично: звичайний, двозонний (ніч/день) або тризонний (ніч/напівпік/пік);
— можна додати декілька особових рахунків до одного чату;
— можна вказати назву особового рахунка для зручності вибору зі списку, якщо додано декілька особових рахунків. Наприклад: "Квартира", "Будинок".
Пам'ятайте:
— покази мають бути фактичними на дату передачі та будуть перевірені на достовірність перед завантаженням до системи розрахунків;
— побутовим споживачам необхідно повідомляти покази лічильника електроенергії щомісяця у період, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного за розрахунковим місяця.
Також нагадуємо, що передавати покази лічильника можна за допомогою інших сервісів:
— через персональний кабінет споживача - електронну абонентську книжку https://pay.zakarpat.energy/home (для побутових споживачів) та https://pay.zakarpat.energy/company (для юридичних споживачів);
— через швидку форму на вебсайті в меню “Кабінет” (авторизація не потрібна);
— за допомогою підказок інтерактивного голосового меню телефонних ліній ПрАТ «Закарпаттяобленерго»:
+38 099 010 16 20 (Водафон);
+38 067 010 16 20 (Київстар);
+38 073 010 16 20 (Лайфселл).
— зателефонувавши в кол-центр за номером телефону 0-800-50-16-20 (цілодобово, безкоштовно, без вихідних та святкових днів);
— передати покази контролеру (М)РЕМ;
— залишити покази в скриньках за адресами:
Тячівський р-н, с. Нересниця, відділення пошти;
Тячівський р-н, с. Теребля, відділення пошти;
Тячівський р-н, с. Широкий Луг, відділення пошти.
Якщо все ще залишилися питання – звертайтесь до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго» за номером 0-800-50-16-20.
Прес-служба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»