Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість викликів зменшилася майже удвічі.
Загалом з початку цього року закарпатські аварійники виїжджали на виклики понад 4 тисячі разів. Диспетчери аварійної служби працюють цілодобово, приймаючи дзвінки за номером 104.
“Найчастіше виклики стосуються підозр на витоки газу. Як тільки у помешканні відчувається запах газу (а точніше, одоранту, який додають в газ для того, щоб його можна було ідентифікувати), слід негайно дзвонити у аварійну службу. Допоки аварійна бригада їхатиме на виклик, диспетчер розповість, як діяти до їхнього прибуття”, — пояснив головний інженер АТ “Закарпатгаз” Віктор Водзінський.
Сьогодні в АТ «Закарпатгаз» на постійній основі працює 11 аварійних бригад. Всі працівники пройшли інструктаж і, виїжджаючи на виклики в умовах карантину, дотримуються усіх санітарних вимог. Тому, коли потрібно проводити роботи безпосередньо у помешканні заявника, фахівці аварійно-диспетчерської служби обов’язково одягають засоби індивідуального захисту. А саме: спеціальний захисний костюм, маску, захисний щиток для обличчя і одноразові гумові рукавички. Усім цим забезпечені бригади усієї області.
Після кожної зміни обов’язково обробляються антисептичними засобами інструменти та службові автомобілі. “Таким чином, щоденна робота аварійників стає в рази складнішою, але не припиняється. Працюють 24/7”, — підсумував Віктор Водзінський.
Водночас, споживачам, які в цей період викликають аварійників газової служби, треба чітко усвідомити важливість дотримання протиепідемічно-санітарних вимог. А у разі симптомів захворювання попередити про це спеціалістів, які приїхали за викликом, і забезпечити їм доступ до помешкання, уникаючи прямого контакту із людиною, що має такі симптоми. Нагадаємо, виклики аварійної служби Закарпатгазу та робота аварійників є для споживачів безкоштовними. Кошти для цієї діяльності закладені у тарифі на розподіл.
Прес-служба АТ “Закарпатгаз”