Це питання детально обговорили учасники наради, яка відбулась за участі першого заступника голови райдержадміністрації Василя Дем’янчука, заступника голови державної адміністрації Василя Каганця, начальника управління економічного розвитку і торгівлі Богдана Макусія, заступника голови ВАТ «Закарпатавтотранс» Ваграма Мактурмяна, голови обкому профспілки автоперевізників Олександра Вороніна, начальника з обслуговування ВДАІ Тячівського РВ УМВСУ Івана Довгуника та інших.
В рамках наради порушено питання щодо стану пасажирських перевезень на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі району, пільгових перевезень окремих категорій мешканців Тячівщини. А також особливу увагу звернуто на проблему надання послуг населенню нелегальними перевізникам, які не одержали відповідні ліцензії та ліцензійні картки на транспортні засоби або ж працюють поза межами правового поля.
На переконання учасників наради, задля вирішення даного питання необхідно заповнити маршрутну мережу легальними перевізниками, ціна на проїзд у яких значно менша за ціну нелегальних. Суттєвим було також зауваження щодо важливості налагодження співпраці між органами місцевого самоврядування та ВАТ «Закарпатавтотранс». Це дозволить відновити роботу автобусних зупинок, які наявні майже в кожному населеному пункті району, а також встановити там стенди з розкладом руху автобусів. Крім того, для зручності населення, у Дубовому вже ведуться роботи з будівництва автостанції. Таким чином, відчувши значні переваги, мешканці району користуватиметься послугами легальних автоперевізників.
У підсумку наради учасниками зустрічі намічено конкретний план заходів щодо вирішення проблемних питань в даному напрямку, до реалізації яких будуть задіяні правоохоронні органи. Василь Каганець наголосив на важливості об’єднання зусиль всіх сторін щодо наведення порядку з нелегальним перевезенням на території Тячівського району. А відтак забепечити надання рівних можливостей усім бажаючим займатися даним видом підприємницької діяльності у правовому полі.
Прес-служба Тячівської райдержадміністрації