Це вже вдруге прес-клуб реалізує подібний освітній проєкт, щоб у цікавій та доступній формі донести інформацію про виборчий процес. А цього року ще й про новації Виборчого кодексу. Минулого року мульсеріал виходив до президентських та парламентських виборів.
Автобус, який їде не тією дорогою, водій, якого ніхто не бачить, пасажири, яким все-одно, куди їх везуть... Так починається перша серія мультика. А от чим закінчується? Варто переглянути кілька хвилин яскравої анімації з філософським змістом.
Творча група виготовлятиме веселі мультики із серйозним змістом. Виборці ж через ЗМІ отримають зрозумілу інформацію, яка є важливою під час виборчої кампанію і несе крім інформаційного навантаження ще певну освітню місію. В Ужгородському прес-клубі наголошують: у мультиках не слід шукати прототипів когось із кандидатів. Герої чи обставини підібрані таким чином, щоб зміст був зрозумілим не тільки закарпатцям, але й глядачам з інших регіонів. Мультики плануються як просвітницького характеру (кого, куди, навіщо ми обираємо, чому необхідно голосувати і за що ми голосуємо, яка відповідальність за підкуп), так і учасникам виборчого процесу, які висуватимуть своїх кандидатів згідно з новаціями Виборчого кодексу.
Ужгородський прес-клуб