Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує, що для зручності клієнтів та максимального забезпечення доступності послуг, а також з метою підвищення якості обслуговування Центри обслуговування клієнтів товариства працюють за новим графіком:
- понеділок - п’ятниця: з 8.00 до 18.00;
- субота: з 9.00 до 13.00.
Зверніть увагу: наші спеціалісти прийматимуть споживачів без перерви на обід! Тобто, якщо ви можете прийти до нас тільки в перерві на своїй роботі – ми чекатимемо на вас!
Графік роботи, адреси й контакти ЦОК розміщені на офіційному сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за посиланням: https://zakarpatzbut.energy/pro-kompaniiu/kontaktni-dani-tsentriv-obslugovuvannia-klientiv
Водночас нагадуємо, що з метою убезпечення вас від зараження коронавірусною інфекцією, окремі сервіси товариства доступні дистанційно! Також ви завжди можете звернутися до нас за номерами телефонів і з’ясувати відповідь на питання, що цікавить. Номери телефонів ЦОК у районах:
Ужгородський ЦОК: (0312) 61-24-95, (0312) 42-99-41, 050-750-26-27
Мукачівський ЦОК: (0312) 42-99-80
Свалявський ЦОК: (0312) 42-99-15
Хустський ЦОК: (0312) 42-99-25
Тячівський ЦОК: (0312) 42-99-93
Рахівський ЦОК: (0312) 42-99-94
Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «Закарпаттяенергозбут» працює за телефоном (0312) 42-99-92 (робочий час). Електронна адреса ІКЦ:
[email protected]Кол-центр ТОВ «Закарпаттяенергозбут» працює за номером 0-800-50-59-60 (безкоштовно, в робочий час).
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» щиро вдячне за співпрацю і порозуміння!
Прес-служба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»