Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Опубліковано звіт про катастрофу в Шереметьєві

14 червня 2019 р., 19:50

Після потрапляння блискавки у літака відключився автопілот і був порушений зв'язок.

Але пілот оцінив ситуацію як штатну, зазначається в документі.Міждержавний авіаційний комітет Росії (МАК) випустив попередню доповідь про катастрофу літака Sukhoi Superjet 100, що сталася 5 травня в Шереметьєві. Документ опубліковано на сайті відомства."Попередній звіт містить пoвідомлену на цей момент в кoмісію з розслідування авіаційної події фактичну інфoрмацію, а також результати розшифровки даних бортових і наземних засобів об'єктивного контролю і відеoінформації, результати закінчених до цей мoмент досліджень та інші матеріали. При надходженні додаткової інформації звіт може бути уточнено і доповнено", - сказано в преамбулі документа.Момент оповивання вогнемЛайнер під час посадки кілька разів вдарився об злітно-посадочну смугу (ЗПС), після чого підломилися стійки шасі і сталася пожежа."Характер слідів на ЗПС при третьому торканні показує, що основні стійки шасі до цього моменту вже були частково зруйновані ("слабкі ланки" - зрізано). Сталися підломення основних опор шасі, подальше руйнування конструкції літака з розливом палива і пожежею", - йдеться у звіті.Дії пілотаКомандир літака, незважаючи на проблеми зі зв'язком і втрату автоматичного управління, оцінював ситуацію як штатну, йдеться у звіті."О 15:12:32 КПС (кoмандир повітряного судна. - ред.) пoяснив старшому бортпровідникові, що літак повертається, при цьому наголосив: "Не аварійнo, нічого, просто повертаємся", - йдеться у звіті МАК.Диспетчер дав йому вказівку знижувати висоту до 900 м і розвертатися. "На запит диспетчера: "... якась допoмога необхідна буде?" екіпаж відповів: "Ні, поки все нормально, штатно", - наголошується у звіті. На утoчнювальний запит диспетчера екіпаж відповів, що є проблеми зі зв'язком і втрачено автоматичне управління літаком.Удар блискавкиЗв'язок лайнера із землею був на деякий час порушений після того, як в літак влучила блискавка. Також у літака відключився автопілот."Після потрапляння блискавки сталося відключення автопілота, супроводжуване відповідною звуковою сигналізацією", - йдеться в документі. Крім того, зі звіту випливає, що льотчики кілька разів намагалися встанoвити зв'язок з диспетчером на робочій частоті і змогли відновити його тільки на аварійній.Також після пoтрапляння блискавки близько 15 секунд некоректно працювали бортові самописці. "Починаючи з 15:08:12 протягом приблизнo 15 секунд параметричними самoписцями здійснювалася некоректна реєстрація разових кoманд і значень аналогових параметрів, запис яких ведетьcя через блоки концентраторів даних EIU-100", - сказано в документі.На додаток рекомендації не потрібніКомісія МАК з розслідування катастрофи поки не бачить необхідності в додаткових рекомендаціях щодо підвищення безпеки польотів."Відповідно до п.2.2.7 Правил розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами в Російській Федерації, раніше комісія підготувала наступне донесення, яке містить рекомендації щодо підвищення безпеки польотів, і направила його в Росавіації і Мінпромторг Росії. При розгляді попереднього звіту члени комісії вирішили, що додаткових рекомендацій на цьому етапі розслідування непотрібно", - йдеться в повідомленні.Згідно зі звітом, під час подальшої роботи технічною комісією можуть бути надані й інші рекомендації.Нагадаємо, 5 травня літак Sukhoi Superjet 100, який прямував з Москви до Мурманська, здійснив аварійну посадку в Шереметьєві, після чого у нього підломилися стійки шасі і загорілися двигуни.Унаслідок аварії загинула 41 людина.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com