Також зазначається, що основною організаційно-правовою формою роботи обласної ради була і залишається сесійна діяльність. За четвертий рік роботи Закарпатської обласної ради сьомого скликання відбулися чотири сесії обласної ради, що складалися із п’яти пленарних засідань, а також проведено позачергову сесію. Прийнято понад 250 рішень, які мають важливе практичне значення та істотно сприяють впровадженню позитивних, якісних процесів у різних сферах життєдіяльності. Загалом від початку цієї каденції проведено 35 пленарних засідань ради, на яких ухвалено 1606 рішень, тоді як у минулому, VІ скликанні, всього було прийнято 1373 рішення.
Тож, попри різноманітність питань, переважна більшість їх стосувалася економічного зростання та соціального захисту населення, у тому числі щодо: формування обласного бюджету – 7; управління комунальною власністю – 73; затвердження та зміни до цільових регіональних програм – 51; звіти про виконання обласних програм –10; депутатської діяльності і правопорядку – 14; затвердження Положень, правил, статутів та внесення змін до цих нормативних документів – 43; кадрових питань – 26; надр – 14; адміністративно-територіального устрою – 2 та ін.
«Прийняття рішень зумовлене активною консолідацією колегіальних органів обласної ради – постійних комісій, депутатських фракцій та груп, що стало необхідним важелем для їх об’єднання в єдине ціле із розв’язання спільних проблемних питань і перспектив розвитку, а саме: стабілізації суспільно-політичної ситуації, концепції реформування самоврядної системи та адміністративно-територіального устрою базового й районного рівнів у Закарпатській області, автономізації закладів охорони здоров’я в некомерційні комунальні підприємства; плану об’єднання громад області; стратегії розвитку Карпатського регіону, підтримки ініціатив карпатських громад; налагодження міжнародних зв’язків, активної транскордонної і міжрегіональної співпраці; залучення коштів міжнародної технічної допомоги тощо»,– зазначає у документі Михайло Рівіс.
Виконавчий апарат облради