Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Як реагують на звернення громадян працівники юстиції в Закарпатті?

15 лютого 2015 р., 12:50

Всі управління юстиції застосовують прямий зв’язок з громадянами

За звітний період на розгляд до Головного, районних, міськрайонних управлінь юстиції надійшло 33 звернення від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, постраждалих від аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту (за аналогічний період минулого року таких звернень надійшло 28).

З Міністерства юстиції України надійшло 158 звернень, що на 2 звернення менше, ніж за 2013 рік. З інших органів влади - 100 звернень, що на 10 звернень менше ніж за минулий рік. З державної установи «Урядовий контактний центр» до Головного управління юстиції у Закарпатській області протягом 2014 року надійшло 206 звернень, що на 59 звернень менше ніж за 2013 рік.

Безпосередньо від заявників надійшло 379 звернень, що на 32 звернень менше, ніж за минулий рік.

Надіслано за належністю 6 звернень громадян, за 2014 року - 8.

В звітному періоді до Головного, районних, міськрайонних управлінь юстиції надійшло 11 колективнихзвернень, а за минулий рік таких звернень надійшло 12.

Протягом 2014 року надійшло:

- 626 звернень з питань організації роботи органів державної виконавчої служби, за 2013 рік - 677, що на 51 звернення менше.

- 70 звернень з питань організації роботи реєстраційних служб області (12 з питань роботи органів ДРАЦС, 33 – з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 25 – з питань державної реєстрації юридичних осіб, друкованих засобів масової інформації та легалізації об’єднань громадян). Протягом 2013 року таких звернень надійшло також 70 (17 з питань роботи органів ДРАЦС, 42 – з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 11 – з питань державної реєстрації юридичних осіб, друкованих засобів масової інформації та легалізації об’єднань громадян).

- 73 звернення громадян з питань роботи органів нотаріату, протягом 2013 року таких звернень надійшло 106, що на 33 звернення менше.

Хотілося б відмітити, що не зважаючи на зменшення кількості звернень є певна категорія громадян, які не зважаючи на законодавче обґрунтування рішення, прийнятого за результатами розгляду попереднього звернення по суті, ігнорують його зміст або ж не згодні з ним, і тому звертаються неодноразово.

Так протягом 2014 року до Головного управління юстиції надійшло 29 звернень від гр. Волкової В.М., 24 звернення від гр. Пєтечел І.І., 22 звернення від гр. Петришинець І.М., 10 звернень від Шапоренка О.В. та інші.

Протягом 2014 року на особистому прийомі в Головному управлінні юстиції прийнято 783 громадян, за 2013 року – 752 громадянина.

У підвідомчих установах на особистому прийомі протягом 2014 року прийнято 6249 громадян, за 2013 рік - 5625 громадян.

Відповідно до наказу Головного управління юстиції у Закарпатській області від 19.03.2014 № 131/8 у перший та четвертий вівторок місяця проводяться спільні особисті прийоми начальником Головного управління юстиції, начальником управління державної виконавчої служби та начальником реєстрацінйої служби.

У всіх районних, міськрайонних управліннях юстиції також проводяться спільні особисті прийоми громадян.

З метою поліпшення ефективності роботи Головного управління юстиції у Закарпатській області, територіальних управлінь юстиції зі зверненнями громадян, об’єктивного, всебічного і вчасного їх розгляду, відповідно до вимог законодавства України, на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розроблені Заходи Головного управління юстиції у Закарпатській області, які затверджені наказом управління від 30.01.2014 № 30/8.

Територіальними управліннями юстиції також розроблені та затверджені відповідними наказами заходи,спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян у Головному та районних, міськрайонних управліннях юстиції протягом 2014 року заслуховувалось 7 разів на засіданнях колегії Головного управління юстиції у Закарпатській області, два з них за участю начальників усіх районних, міськрайонних управлінь юстиції області.

Також на засідання колегії заслуховуються звіти начальників районних, міськрайонних управлінь юстиції про пророблену роботу, зокрема і роботу зі зверненнями громадян.

Органами юстиції особлива увага звертається на забезпечення максимальної обізнаності людей про те, над чим працюють органи юстиції, як планується вирішення тих чи інших проблем, що зачіпають їх інтереси. Цьому слугує практика проведення виїзних прийомів.

Протягом 2014 року керівництвом Головного управління юстиції було здійснено 46 виїзних прийомів в райони області, під час яких прийнято та надано роз’яснення 122 громадянам.

Громадяни звертались з питань, які відносяться до компетенції органів юстиції і їм надавались вичерпні роз’яснення щодо вирішення їх питань.

Щодо підвідомчих установ то, для прикладу, керівництвом Воловецького районного управління юстиції проведено 24 виїзні прийоми громадян під час яких було надано 44 консультації правового характеру.

Керівництвом Мукачівського міськрайонного управління юстиції також було проведено 24 виїзні прийоми громадян, під час яких прийнято 98 громадян.

Керівництвом Свалявського районного управління юстиції здійснено 36 виїзних прийомів, під час яких прийнято 105 громадян.

Керівництвом Перечинського районного управління юстиції здійснено 24 виїзних прийоми, де було прийнято 43 громадян.

Керівництвом Виноградівського районного управління юстиції проведено 48 виїзних прийомів громадян, під час яких прийнято і надано консультації та роз’яснення з різних правових питань 52 громадянам.

Всі управління юстиції застосовують прямий зв’язок з громадянами, бажаючими одержати правові консультації, через організацію прямої телефонної лінії з начальниками та спеціалістами Головного, районних, міськрайонних управлінь юстиції.

Протягом 2014 року було проведено 53 прямі телефонні лінії під час яких надано роз’яснення 40 громадянам.

Також в Головному управлінні юстиції наказом від 30.10.2012 року № 624/8 затверджено проведення «гарячої» телефонної лінії щоденно з 10.00 по 13.00 год. працівниками відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Наказом від 16.01.2013 року № 10/8 в Головному управлінні юстиції затверджено Графік проведення «гарячих» телефонних ліній працівниками відділу нотаріату щоденно з 10.00 по 13.00 год.

Що стосується територіальних органів юстиції, то Міжгірським районним управлінням юстиції було проведено 33 прямі телефонні лінії, під час яких було надано роз’яснення 67 громадянам, Перечинським районним управлінням юстиції було проведено 24 телефонних ліній, під час проведення яких було надано консультації правового характеру 47 громадянам, Виноградівським районним управлінням юстиції – 48 телефонних ліній, під час яких звернулось 48 громадян, Мукачівським міськрайонним управлінням юстиції – 48 телефонних ліній, під час яких звернулося 48 громадян, Воловецьким районним управлінням юстиції було проведено 17 телефонних ліній, під час проведення яких звернулося 34 громадян, Великоберезнянським районним управлінням юстиції проведено 15 прямих телефонних ліній, під час яких прийнято 34 дзвінків громадян.


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp