Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Будівельники Бескидського тунелю пройшли уже більше тисячі метрів

13 березня 2015 р., 15:52

Загалом довжина тунелю, який з’єднає Закарпаття та Львівщину, сягатиме 1 765 метрів

На межі Львівської та Закарпатської областей, на перегоні Бескид-Скотарське, тривають роботи із будівництва нового двоколійного залізничного Бескидського тунелю.

6 березня будівельники вже подолали вглиб один кілометр. Це більше половини довжини тунелю, який з'єднає Закарпаття зі Львівщиною, повідомляє Firtka.if.ua.

Цього дня будівництво другого за довжиною залізничного тунелю в Україні відвідав й голова Львівської ОДА Олег Синютка. Керівник області оглянув об’єкт, ознайомився з інфраструктурою та перебігом робіт з проходки тунелю.

Зазначимо, що роботи із будівництва нового Бескидського тунелю почалися у жовтні 2013 року та планується завершити у І кварталі 2017 року. Він повинен повністю замінити діючий одноколійний тунель, який вичерпав свій експлуатаційний ресурс.

Для України такий масштабний будівельний проект має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозять вантажі до західного кордону країни, а також значну частину транзитних товарів до Європи. «Після будівництва нового двоколійного тунелю збільшаться його пропускна спроможність та швидкість проходження потягів – з 40 до 60 км/год.», - додав Олег Синютка

Вартість робіт складає 103 млн. євро та фінансується за кошти Європейського банку реконструкції і розвитку, а також кошти Львівської залізниці – 600 млн. грн.

У коментарі журналістам очільник Львівщини також відмітив, що під час будівництва нового тунелю використовуються матеріали вітчизняного виробництва, зокрема підприємств зі Львівщини. «Це дає нові робочі місця не лише працівникам цього об’єкту, а й забезпечує роботою наші місцеві підприємства. Адже більшість матеріалів, що використовуються тут, вироблені на території Львівської області», - додав він.

Довідка: Довжина нового тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Будується він на відстані 30 метрів від існуючого.

Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Будівництво тунелю здійснює ПрАТ "Будівельна Асоціація Інтербудмонтаж”.

Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp