На гірському перевалі в Карпатах триває будівництво двоколійного Бескидського тунелю. Він має для України стратегічне значення: цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи.
Станом на 8 серпня будівельники пройшли 1177 метрів тунелю. Цей показник більш ніж на 260 метрів випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу.
Оскільки пройдено більшу частину нижнього уступу, загальна протяжність якого 1764 метри, до роботи підключилися інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери. Зараз повністю готові 28 із 49 ніш та 7 з 12 камер. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитися колійники під час проїзду поїзда через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами, у тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші і кожних 150 метрів – камери.
{g}
Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу уже розпочали споруджувати прохід між новим та старим тунелями. Першим етапом такої роботи стало підсилення старого туннелю, а під час другого етапу будівельники механічним способом вибирають породу на 30-метровій довжині проходу, - повідомляє Мультимедійний відділ Ужгородського прес-клубу.
Загальна вартість проекту з будівництва тунелю – 2,2 млрд грн з ПДВ. Із них загалом освоєно 1,08 млрд грн, у тому числі 325 млн грн у 2016 році.
Нагадаємо, що роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити у ІI кварталі 2018 року.