Саме так на перший погляд оцінив би сьогоднішні дії дорожників на центральній дорозі простий тячівець, необізнаний у сучасній термінології. А насправді ж на у Тячеві проводився ямковий ремонт асфальтобетонного покриття за допомогою повітряно - струменевого методу.
Його принцип такий: за допомогою стисненого повітря видувається пилюка та чужорідні тіла із тріщин та ям на дорожньому покритті і відразу ж заповнюються будівельним матеріалом (суміш щебеню та бітумної емульсії). Завдяки цьому досягається висока продуктивність праці (до 500 квадратних м за зміну), а термін служби відремонтованих доріг помітно зростає.
Вся робота виконувалася двома людьми: машиністом з місця водія та дорожнім робітником. Як вони пояснили, у зв'язку з тим, що використовується бітумна емульсія, відсутній контакт з його парами.
Тож повітряно – струменевий метод є ефективним способом механізації ямкового ремонту, який має свої переваги. Зокрема на 35-40% заощаджується вартість ремонту 1 кв. м дорожнього полотна.
Таким чином дорожниками Мукачівської бригади було відремонтовано декілька відрізків автошляхів у місті Тячів.
Марина Попович для Tyachiv News