Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Центри обслуговування платників на Закарпатті працюють без пороків

13 травня 2014 р., 13:40

Скарг на роботу ЦОП поки не надходило.

У Головному управлінні Міндоходів у Закарпатській області повідомили, що до територіальних органів відомства за 4 місяці 2014 року надійшло 289,6 тис. звернень. З них до Центрів обслуговування платників – 246,9 тис.

Станом на 30 квітня 2014 року фахівцями надано 43,4 тис. адміністративних послуг, у тому числі у ЦОП – 36,9 тис.

– Слід зазначити, що 85% послуг платники податків у Закарпатській області одержують через ЦОП, разом з тим, нагадуємо, що якісні, швидкі та професійні послуги платники можуть отримати через електронні сервіси, перш за все – «Електронний кабінет платника податків», – зауважують у Головному управлінні Міндоходів у Закарпатській області.

Найбільш популярною залишається послуга видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, з початку 2014 року податковими інспекціями, враховуючи відділення, видано 25,4 тис. реєстраційних номерів, з них у ЦОП – 22,2 тис.

– Щотижня у кожному Центрі комісія по відкриттю скриньки здійснює аналіз наявних анкет та пропозицій. З початку року скарг на дії працівників чи про наявність черг у ЦОП відвідувачі не залишали, в основному клієнти задоволені й позитивно відгукуються про діяльність сервісних центрів, – додали у відомстві.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp