Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Специфіку викладання театральних дисциплін обговорили в Ужгороді (ФОТО)

19 березня 2016 р., 18:23

Кілька днів тому.

11.03.2016 року в Ужгородському коледжі культури і мистецтв відбувся обласний семінар для шкіл естетичного виховання за темою: «СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН».

 

Відкрила семінар голова циклової комісії видовищно-театралізованих заходів Шип Оксана Василівна. Вона представила учасників семінару та присутніх у глядацькій залі викладачів коледжу, розповіла про систему викладання предметів у коледжі.

Головною подією семінару стало проведення головним режисером Закарпатського обласного театру драми та комедії, викладачем коледжу Євгеном Тищуком майстер-класу за темою: "СИНТЕЗ СИСТЕМИ СТАНІСЛАВСЬКОГО З ТЕАТРАЛЬНОЮ БІОМЕХАНІКОЮ ВСЕВОЛОДА МЕЙЄРХОЛЬДА." У майстер-класі приймали участь студенти 2 курсу ВТЗ Ужгородського коледжу культури І мистецтв разом з учнями ДШМ №2 м.Мукачева. Під час майстер-класу учасники обласного семінару мали можливість переглянути ексклюзивні документальні кінокадри з історії створення Всеволодом Мейєрхольдом системи виховання «всемогутнього актора» – театральної біомеханіки. Метод біомеханіки, розроблений Мейєрхольдом, є актуальним в наші дні тому, що зараз виросла зацікавленість до тілесних та духовних можливостей актора. 

Все більше театральних діячів усвідомлює, що ці можливості майже безмежні, і душа, і тіло здатні набагато. Тому синтезування найвідомішої класичної системи Станіславського, за якою виховуються студенти різних театральних шкіл усього світу з театральною біомеханікою Всеволода Мейєрхольда, новаторською системою виховання акторської техніки, є дійсно креативною ідеєю у сучасному викладанні предмету з акторської майстерності. Студенти коледжу продемонстрували вправи з елементами театральної біомеханіки, за допомогою яких у майбутніх акторів виховуються:

- навики виразного руху, вміння переходити від напруги до розслаблення, підкорювати дії певному ритму, контролювати баланс, фіксувати ракурси тіла (позиції);





- здатність бачити себе зі сторони (внутрішнє дзеркало);





- вміння працювати з предметом, взаємодіяти з групою та сценічним простором у заданому темпо-ритмі;





- вміння концентрувати та утримувати увагу;





- повний контроль сценічної дії;





- змобілізованість всього психофізичного апарату для творчої роботи у заданій партитурі.





Учні ДЩМ №2 продемонстрували ексклюзивні біомеханічні етюди «Камінь», «Лук», «Ляпас», розроблені Всеволодом Мейєрхольдом, які представляють собою своєрідну «гамму» для актора. Виконуючи ці етюди, актор перевіряє готовність свого психо-фізичного апарату до дії.





Після майстер-класу відбулося спілкування за круглим столом.





N

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp