За його словами учасникам конкурсу потрібно стисло описати сюжет-історію, події якої відбуваються в межах міста, та описати концепцію - що цим відео автор намагається сказати глядачам.
Також необхідно вказати перелік об'єктів міста, які включені в сюжет, і чому саме вони.
Конкурс триває до 31 травня 2016 року. До кінця року заплановано зняти 6 промоційних відео. Буде обрано 6 найкращих сюжетів. Якщо за місяць знімальна група відбере менше ніж 6 сюжетів, то конкурс буде продовжений.
Переможці будуть мати перевагу прийняти участь в промоційному відео в якості героїв сюжету (за рішенням режисера), будуть нагороджені пляшкою гарного вина та сертифікатом на вечерю на двох в одному з ресторанів міста, туристичного партнера Мукачева.
Мукачівська міськрада