Розпорядженням Мукачівського міського голови від 16.07.2014 року №254 оголошено проведення І етапу Відкритого міського конкурсу графічного мистецтва “Мукачево... його минуле і сьогодення”, присвяченого Дню Незалежності України.
Головною метою конкурсу, який проходитиме 3 17 липня по 07 серпня 2014 року, є виховання бережливого ставлення до навколишнього середовища у молодого покоління, любові і поваги до рідного міста, його історії.
Відповідно до Положення:
Засновником та організатором конкурсу є виконавчий комітет Мукачівської міської ради.
Мета конкурсу: відкритий міський конкурс графічного мистецтва “Мукачево... його минуле і сьогодення” проводиться з метою легалізування графічного мистецтва в місті, сприяння культурного та естетичного виховання дітей і молоді, любові та поваги до рідного міста, його історії, сприяння зниженню проявів вандалізму на вулицях, заохочення молоді до благоустрою міста.
Загальні положення: конкурс проводиться в ІІ етапи. І етап - з 17 липня по 7 серпня 2014 року надання скетчів на конкурс (відділ культури виконавчого комітету Мукачівської міської ради, каб. №53, 54, конт. тел.: 2 20 03; 2 31 78). Скетч має бути підписаний автором, тобто прізвище, ініціали, домашня адреса, контактний телефон. Якщо робота колективна – даються дані закладу. Конкурсні скетчі будуть переглянуті на засіданні художньої ради, представниками якої будуть вибрані роботи, які стануть окрасою нашого міста. ІІ етап - відтворення скетчів переможців конкурсу на визначеному місці.
Умови до творчих робіт: Приймаються скетчі як індивідуальні так і колективні. Розмір скетча готується з урахуванням майбутнього граффіті розміром в середньому 1 м. Теми скетчів: історична тематика міста Мукачево (без зображення історичних постатей) та його сучасність.
Відзнаки конкурсу: переможці конкурсу мають право зобразити скетчі на визначеному місці захисної лівобережної дамби річки Латориця із зазначенням авторства. Для розміщення свого творчого доробку переможцям буде наданий матеріал.
Відділ з питань внутрішньої політики Мукачівського міськвиконкому