Тимчасовий Порядок реєстрації місця перебування внутрішньо переміщених осіб (переселенців) сьогодні затвердили рішенням виконкому Ужгородської міськради.
Документ передбачає, що для реєстрації місця перебування внутрішньо переміщена особа особисто або через законного представника подає заяву до відділу реєстрації місця проживання (площа Поштова, будинок міської ради, 1-й поверх).
У заяві необхідно вказати: прізвище, ім’я та по батькові заявника; громадянство; дату та місце народження; відомості про зареєстроване та фактичне місце проживання; адресу, за якою з особою може здійснюватися офіційне листування або вручення їй офіційної кореспонденції та контактний номер телефону.
Із заявою про реєстрацію потрібно пред'явити документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, і довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Якщо заяву подає законний представник внутрішньо переміщеної особи, то слід додатково пред’явити документ, що посвідчує особу законного представника та підтверджує громадянство України і документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника.
Нагадаємо: з цього питання нещодавно міська влада ініціювала нараду за участю представників усіх причетних відомств, у тому числі радника Міністерства соціальної політики з питань внутрішньо переміщених осіб на Закарпатті. Адже на рівні держави не виписані чіткі й однозначні процедура, правила, які документи мають подавати переселенці, які дії повинні робити на місцях органи влади. Була пропозиція затвердити відповідне положення на рівні області, однак там було прийнято рішення передати це питання на розсуд місцевих рад. Тому в Ужгородській міськраді підготували відповідне рішення виконкому і бодай частково тепер вирішиться дуже гостра проблема: люди, які втекли від війни, зможуть отримати необхідні документи, а відтак – отримувати соціальні виплати.
Ужгородська міська рада