Закарпаття презентувалося на осінній виставці UITM - наймасштабнішій в Україні щорічній експозиції у сфері туризму сезону «осінь-зима». Під час виставки професіонали турбізнесу мають можливість ознайомитись з широким асортиментом пропозицій, представлених на ринку.
Протягом двох днів Закарпаття туристичне експонувалося на стенді обласної адміністрації та суб'єктів туристичної діяльності. Презентувалися понад 20 закладів розміщення та організаторів туризму області.
«Наша делегація не просто одна з найбільших, але й одна з найцікавіших для відвідувачів. Важко порахувати, скільки ми прийняли гостей на стенді, але кожен, хто підійшов, отримав фахову консультацію. Фестивальне Закарпаття та зимовий відпочинок в Закарпатті - основні теми запитів наших гостей», - повідомив директор департаменту економічного розвитку та торгівлі Закарпатської ОДА Денис Ман. За його словами, закарпатці плідно попрацювали з туроператорами, отримавши для себе розуміння, що стримує розвиток відносин із бізнесом для того, аби спільно випрацювати план усунення недоліків.
Під час виставкового заходу фахівці обговорили багато тем, зокрема йшлося про діловий та екологічний туризм, авіаперевезення.
"Закарпатська область залишається найпривабливішою для туристів, але попереду в нас чимало роботи. Ми використовуємо всі можливі інструменти для просування туристичного продукту Закарпаття. Обласний бюджет бере на себе витрати участі суб'єктів туризму у виставках в межах єдиного стенду "Закарпаття туристичне" й тим самим сприяє їх появі на туристичній рекламній мапі, - відзначив Д. Ман. - Ця виставка виявилася дуже вдалою для нас. Сподіваємося, в результаті виграють організатори туризму в області, бо від результатів їх діяльності поповниться обласний бюджет".
Принагідно департамент економічного розвитку та торгівлі запрошує представників туристичної галузі області до спільної презентації у майбутніх виставках