Протягом 2016 року у Центрах обслуговування платників, що діють у Закарпатській області, надано понад 111,3 тис. адміністративних послуг, що на 8,5 тис. послуг більше, ніж у 2015-му. Наразі в 10 ЦОП краю працює 64 працівники.
Традиційно найбільш популярною послугою в області є видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Зокрема, протягом 2016 року в Центрах видано 63,9 тис. таких реєстраційних номерів.
Слід зазначити, що 86,2% послуг платникам податків надано саме через ЦОП, що значно покращує якість та швидкість надання таких послуг. Жодного разу платники не скаржилися на наявність черг, крім того, за звітний період скарг на дії працівників ЦОП не надходило.
Нагадаємо, що Центрами обслуговування платників Головного управління ДФС у Закарпатській області надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники у зручний для них час мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги, а в ЦОП відділення у м.Ужгород Ужгородської ОДПІ – отримати ключі електронного цифрового підпису.
Детальніше про діяльність ЦОП у Закарпатській області за
посиланням.
ДФС у Закарпатській області