Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Про брендинг міст йшлося в Ужгороді (ФОТО)

13 лютого 2017 р., 19:50

Сьогодні

13 лютого.

Своє бачення брендингу міст сьогодні в Ужгородській міській раді представили брендмейкер, політбрендолог, засновниця та генеральний директор міжнародного бренд-консалтингового агентства Branding&Consulting VVV Вілена Воронова та її колега Інна Силантьєва.
На початку зустрічі міський голова Богдан Андріїв зазначив, що минулого року на конкурс із розробки бренду подали пропозицію лише дизайнери студії Домініка Левицького. Сьогоднішні гості зі столиці представлять науковий підхід до брендування міст загалом,- сказав Богдан Євстафійович.
Вілена Воронова наголосила, що бренд повинен працювати на підвищення конкурентоздатності міста на міжнародному та внутрішньому ринках. Тому потрібно не лише розробляти графічну символіку, продумовувати кольорову гаму, а насамперед визначитися з баченням позиціонування розвитку Ужгорода, ґрунтувати графічне зображення на концепції міста, напрямах його розвитку. Скажімо, можна створювати і просувати місто-курорт, велнес-центр, осередок спортивної бази, медичних чи стоматологічних високоякісних послуг, мистецьке місто тощо.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp