Голова ОДА закликає мешканців Мукачева активніше стимулювати нардепа В.Балогу на активну діяльність, тоді й Берегівська окружна виглядатиме так, як відремонтована минулоріч траса «Дяково – Вилок»
Минулий рік показав, що від ямкового ремонту, який взагалі не проводиться в цивілізованому світі, слід поступово відмовлятися й на Закарпатті. Зате ремонт доріг, зроблений суцільним асфальтним покриттям, витримав люті морози.
– Відрізок міжнародної траси «Дяково – Вилок», по якій цілодобово рухаються великовагові фури, після зими залишився в чудовому стані, – зазначає Геннадій Москаль. – Витримали дороги до
Синевирського озера та Долини нарцисів, у Шаланках та Малій Копані (Виноградівщина), відрізок траси «Мукачево – Рогатин» від Яблуницького перевалу, траса перед Дунковицею (Іршавщина) а також інші дороги, де ремонтники наносили суцільне асфальтне покриття. Цього року левову частку грошей ми також направимо на такі ремонти. У першу чергу візьмемося за трасу від Сільця до Виноградова (особливо у Великих Ком’ятах), яку розбили фури після перенаправлення вантажного транспортного потоку з Берегова.
кілька слів щодо Берегівської-окружної в Мукачеві, про яку так активно пишуть пробалогівські інтернет видання. Ми планували включити цю вщент розбиту дорогу у фінансування на цей рік за рахунок перевищення планових показників митниці. Але після того, як побачили, хто із закарпатських нардепів голосував за закон про «дорожній експеримент», різко змінили свої плани. Ще раз нагадаю, що брати Балоги стали єдиними нардепами від області, які не проголосували за включення Закарпаття в «дорожній експеримент».
Принагідно нагадаю для тих видань, що викладають в інтернеті жахливі фото з Берегівської окружної, – ця дорога аж до 2008 року була мукачівською муніципальною. І тільки в 2008-му В.Балога, будучи в секретаріаті Президента, примусив Облавтодор узяти її на свій баланс, щоб не витрачати гроші на ремонт із міського бюджету. При цьому Облавтодору передано тільки верхнє покриття, нижні шари дороги так і залишаються міськими. Капітальний ремонт Берегівської окружної не проводився ще з радянських часів. У Балоги, поки він керував країною замість Ющенка, були всі можливості зробити із Закарпаття другу Швейцарію, а не те, що відремонтувати Берегівську-окружну. Замість цього він зайнявся своїми приватними справами, Берегівську-окружну скинув на область, тепер через кишенькові інтернет-видання клянчить гроші на ремонт, а сам із братами не голосує за включення Закарпаття в «дорожній експеримент». Відповідаю шановному нардепу, що так не піде. Ми направляємо кошти на ремонт доріг у першу чергу в тих округах, де нардепи не тільки проголосували за «дорожній експеримент», але й добилися виділення додаткових грошей для області. Брати Балоги не принесли Закарпаттю жодної копійки, навпаки – роблять усе, щоб тільки нашкодити.
Насамкінець закликаю мешканців Мукачева, котрих у Верховній Раді представляє пан В.Балога, активніше стимулювати свого нардепа хоч на якусь корисну діяльність. Тоді й Берегівська окружна буде виглядати так, як відремонтована минулого року траса «Дяково – Вилок».