До офіційного відкриття Євробачення залишилося близько двох тижнів. Особливо активно до пісенного конкурсу готуються ведучі Євробачення-2017. Тімур Мірошниченко, який під час шоу перебуватиме в грін-румі з усіма конкурсантами, старанно вивчає біографії виконавців цьогорічного конкурсу та готує цікаву інформацію, якою вражатиме глядачів. А Володимир Остапчук та Олександр Скічко майже кожен день проводять на репетиціях. І так триватиме аж до фіналу Євробачення-2017.
Самі репетиції чимось нагадують зйомки кіно, для якого окремі епізоди знімаються не в хронологічному порядку, а монтуються вже після зйомок – одного дня відпрацьовуються номери другого півфіналу, а в інший – першого або фіналу, чи навпаки.
Разом із ведучими на репетиціях працюють танцівники-статисти. Танцювальний номер для одного з півфіналів готує режисер-постановник Юрій Пристаєцький, другий режисер Роман Дмитрик та хореограф Ірина Гутник. Пристаєцького та Дмитрика, до речі, дуже добре знають українські глядачі. Адже Юрій – режисер-постановник та креативний продюсер відомого танцювального телешоу, хореограф-постановник церемонії відкриття чемпіонату Європи з футболу EURO-2012 у Львові, постановник вистав. Роман працював у балеті "Soul B", є фіналістом телешоу "Танцюють всі!". Ірина Гутник – художній керівник ансамблю народного танцю "Київ", завідувач кафедри народної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв.
Репетиції статистів розпочалися ще два тижні тому. Тепер танцівники відпрацьовують номер разом з Володимиром та Олександром. І доки хореографи показують статистам, в який бік рухатися, ведучі кожну вільну секунду читають сценарії в своїх смартфонах, відпрацьовуючи репліки один з одним.
Сценарій для шоу Євробачення-2017, як ми уже повідомляли раніше, пишуть британці Алекс Ворал (Alex Worrall) і Тім Телін (Tim Telling). Алекс був автором і режисером топової програми про побачення на MTV US – Room Raiders. Згодом очолив департамент з розробок у MTV UK & International. Телін – редактор найпопулярнішого у Великій Британії сатиричного веб-сайту "Daily Mash" та працює над розробкою форматів Daily Mash для телебачення та радіо.
Організатори пісенного конкурсу готують багато сюрпризів. Про деякі з них глядачі дізнаються вже під час концертів. І єдиний спосіб побачити все першим – придбати квитки на так звані доефірні шоу (генеральні репетиції), які, до речі, коштують дешевше.