У Головному управлінні Міндоходів у Закарпатській області повідомляють, що протягом першого півріччя 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 57 звернень від закарпатців.
Питань податкової діяльності стосувались 20 запитів, а питань митної справи – 37.
У своїх запитах громадяни порушують питання діяльності органів Міндоходів, митних пунктів пропуску, Центрів обслуговування платників в області й висловлюють свої зауваження щодо роботи відомства.
Антикорупційний проект «Пульс» працює з метою подолання корупції, ліквідації перешкод, що заважають створенню сприятливого бізнес-клімату, усунення непорозумінь у спілкуванні громадян із посадовими особами органів Міністерства доходів і зборів України усіх рівнів. За словами фахівців Міндоходів, цей сервіс є ефективним індикатором якості взаємодії бізнесу та органів доходів і зборів.Платники можуть відкрито повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників відомства. Крім того, клієнти, які бояться наслідків звернення на сервіс «Пульс», мають змогу анонімно залишити інформацію, яка також обов‘язково розглядається. Після звернення на сервіс «Пульс» заявник протягом трьох днів отримує в телефонному режимі роз’яснення з порушеного ним питання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області