За словами фахівців Міндоходів, цей сервіс є ефективним індикатором якості взаємодії бізнесу та органів доходів і зборів.
Платники можуть відкрито повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників відомства. Крім того, клієнти, які бояться наслідків звернення на сервіс «Пульс», мають змогу анонімно залишити інформацію, яка також обов‘язково розглядається. Після звернення на сервіс «Пульс» заявник протягом трьох днів отримує в телефонному режимі роз’яснення з порушеного ним питання.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
У Головному управлінні Міндоходів у Закарпатській області повідомляють, що протягом 90 днів 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 32 звернення від закарпатців.
Питань податкової діяльності стосувались 17 запитів, а питань митної справи – 15. Найчастіше громадяни цікавились питаннями щодо звітності та реєстрації накладних – таких запитів за цей період надійшло 8.
Громадяни також звертаються стосовно діяльності органів Міндоходів та Центрів обслуговування платників в області й висловлюють свої зауваження щодо роботи відомства.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області