Податкові питання не залишають лідируючих позицій серед тематики звернень. За два місяці поточного року з цього приводу на «Пульс» зателефонували 1 244 заявника, в той час як митної справи стосувалось лише 215 звернень.
Основними темами звернень залишаються проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 42,8 %.
Трохи більше, ніж у січні заявників цікавила організація роботи органів Міндоходів – 27,1 %, а також робота Центрів обслуговування платників – 6,4 %. Затримка митного оформлення товарів також залишається актуальною проблемою, цих питань стосувалось 10,4 % дзвінків.
У той же час слід відзначити, що саме антикорупційної тематики стосувалось лише 3,4 % звернень.
Станом на 1 березня 90 % звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Інформаційно-комунікаційний відділГоловного управління Міндоходів у Закарпатській області