Ужгорода. Саме у такий спосіб забезпечується зворотний зв'язок із громадськістю. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.
Так, за 9 місяців 2014 року на особистому прийомі посадовими особами ДПІ у м.Ужгороді було прийнято 12 громадян, яким було надано кваліфіковану та вичерпну інформацію стосовно заданих питань, а також надійшло 33 письмових звернень громадян, на які надано роз’яснення у встановлені законодавством терміни.
Серед питань, порушених у зверненнях громадян, переважну більшість становлять питання щодо роз’яснення податкового законодавства, а також питання стосовно проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності у зв’язку із ухиленням від сплати податків.
Крім того, за січень-вересень 2014 року до ДПІ у м. Ужгороді надійшло 8 запитів про надання інформації із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», відповіді на які були надані у встановлений законодавством термін.
ДПІ у м. Ужгороді