Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, надання роз’яснення норм податкового законодавства, отримання реєстраційних номерів та інші питання, що належать до компетенції Міндоходів.
За словами фахівців, усі звернення, що надійшли до органів Міндоходів, взяті на контроль, проведені відповідні контрольно-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді вчасно та без порушення термінів.
Водночас у Міндоходів окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян посадовими особами. Так, з початку року було проведено 224 такі прийоми. Усі звернення під час проведення особистих прийомів розглянуті, заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.
У своїй більшості тематика звернень стосувалась надання роз’яснень та застосування норм податкового законодавства по податку на додану вартість, податку на прибуток підприємств, податку на доходи фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, плати за землю, податкової звітності тощо.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області