Звернення стосувалися реєстрації книги обліку розрахункових операцій на господарську одиницю, питань реєстрації платника податку на додану вартість та режиму роботи Центру обслуговування платників.
Кожен заявник отримав інформацію про вжиті заходи. Всі запити були оперативно, в законодавчо встановлені терміни розглянуті та вирішені по суті. Претензій у заявників не було.
Для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби цілодобово функціонує гаряча лінія «Пульс». Ця телефонна лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють заявника про результати розгляду та вжиті заходи.
Нагадаємо, що саме за номером «Пульсу» (044) 284 00 07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків або під час митного оформлення.
За матеріалами Берегівської ОДПІ