З початку року на сервіс «Пульс» надійшло 103 звернення від громадян та суб’єктів господарювання Закарпатської області. Більшість звернень стосувалися питань діяльності митниці – 76 від загальної кількості. Решта – 27, щодо роботи податкових органів області.Основні питання – митне оформлення, подання звітності та реєстрація накладних, корупційні дії та роботу фіскальних органів. У всебічності й оперативності реагування на повідомлення переконався кожен заявник, адже йому персонально повідомили про вжиті заходи та вирішення порушеного питання.
Нагадаємо, що проект «Пульс» – це антикорупційний сервіс, спрямований на встановлення зворотного зв’язку з платниками податків та для протидії негативним тенденціям, що заважають розвитку підприємницької діяльності. Скористатися сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем, умисно створюють перешкоди в роботі чи можливі корупційні дії з їхнього боку.
Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування або некоректного ставлення, то інтерактивна лінія Державної фіскальної служби обов’язково стане в нагоді.Єдиний антикорупційний сервіс цілодобово доступний для усіх клієнтів ДФС України та її територіальних органів за номером (044) 284 00 07.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області