Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

В Ужгороді відбувся практикум з питань створення ЦНАПу

8 червня 2018 р., 12:20

Учора Закарпатське регіональне відділення Асоціації міст України провело на базі ЦНАП Ужгородської міської ради практикум

Із застосування законодавства на тему «Організація надання адміністративних послуг в ОТГ. Створення Центрів надання адміністративних послуг».

Голова Закарпатського РВ АМУ, Ужгородський міський голова Богдан Андріїв звертаючись до присутніх зауважив: «Я був у багатьох містах, бачив, як там працюють подібні центри, і хочу відмітити, що в Ужгороді створені чудові умови: насамперед для відвідувачів, які в одному місці можуть отримати різні послуги, так і для працівників ЦНАПу».

Керуюча справами виконкому міськради Олена Макара подякувала Асоціації міст України за увагу до розгляду актуальних питань та розповіла про історію створення в налагодження роботи Ужгородського ЦНАП. «Ми раді, що вже можемо сьогодні ділитися з вами практичним досвідом у сфері надання адміністративних послуг. Так само ми свого часу їздили по передовий досвід у Київ, Вінницю, Львів, Луцьк, Івано-Франківськ, працюючи над організацією ЦНАПу намагалися перебирати їхні практики, щоб надання послуг у нас було найзручнішим для відвідувачів»,- сказала О. Макара. Олена Михайлівна порадила представникам об’єднаних територіальних громад активно працювати, щоб залучати кошти державного бюджету, грантових проектів для створення у себе ЦНАПів. Міська рада Ужгорода, на жаль, не мала такої можливості, роботи з реконструкції повністю проведені за кошти місцевого бюджету.

Про нормативно-правову основу створення та організацію діяльності Центрів надання адміністративних послуг, у тому числі і в об’єднаних територіальних громадах, практичні кроки створення сучасного ЦНАПу, аспекти формування переліку адміністративних послуг розповіла начальник ЦНАПу Ужгородської міської ради Жанна Павлув. Вона зазначила, що розпочинали роботу у 2014 році у пристосованому приміщенні, надавали 73 послуги виключно міської ради, працювали 4 адміністратори, реєстрували всі звернення у звичайному паперовому журналі. Уже зараз ЦНАП надає 272 (140 послуг міської ради, 13 – ОДА, 119 – центральних органів виконавчої влади), відвідувачам, а також працівникам ЦНАПу і служб, розташованих на І поверсі, створено всі зручності, закуплено нову оргтехніку, об’єднано її в єдину мережу, встановлено окремі сервери, підключено програмне забезпечення «Універсам послуг».

Насамкінець практикуму його учасники побували у робочих приміщеннях ЦНАПу. Жанна Павлув показала гостям, як працюють адміністратори, як функціонує електронна черга, зручності людей з інвалідністю, мам із немовлятами, куточок для діток, які прийшли з батьками, розповіла про те, як допомагають відвідувачам працівники рецепції тощо. Керівники підрозділів міської ради, розташованих на І поверсі, реєстраційних служб представили, як організована їхня робота, відповідали на запитання. Особливо зацікавило гостей програмне забезпечення Центру надання адмінпослуг та послуга «Мобільний адміністратор».
Закарпатське РВ АМУ

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp