«Про внесення змін та доповнень до Регіональної програми оздоровлення та відпочинку дітей і розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на 2018 – 2021 роки (зі змінами від 29 березня 2018 року)».
Як зазначається в документі, зміни викликані необхідністю визначення Порядку оплати батьками дітей або особами, які їх замінюють, часткової вартості оздоровлення та відпочинку дітей. Відповідно Програму доповнено додатком , в якому і означено цей Порядок , який визначає механізм оплати часткової вартості путівок, що надаються дітям.
У цьому Порядку наголошується, що часткова оплата вартості путівки у розмірі 10 або 30 відсотків від повної вартості здійснюється одним із батьків, або однією із осіб, яка їх замінює за власний рахунок або з інших джерел, не заборонених законодавством.
Йдеться також про те, що інформацію про загальну вартість, кількість путівок, у розрізі оздоровчих закладів і розмір часткової оплати, департамент соціального захисту населення ОДА розміщує на власній веб-сторінці. А інформацію про реквізити для перерахування коштів департамент у письмовій формі надає структурному підрозділу РДА, МВК, об’єднаної територіальної громади, який здійснює функції щодо оздоровлення дітей для інформування батьків дітей, або осіб, які їх замінюють.
Для отримання відповідної путівки на оздоровлення або відпочинок, придбаної департаментом за рахунок коштів обласного бюджету, заявник подає до структурного підрозділу, такі документи: копію свідоцтва про народження дитини; копії документів, які підтверджують належність дитини до відповідної пільгової категорії; особисту письмову заяву із наданням згоди на збір та обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та на перерахування коштів за часткову оплату вартості путівки у відповідному розмірі; копію квитанції про оплату відповідної суми коштів на рахунок, відкритий департаментом в органах Державного казначейства України.
Часткова оплата вартості путівки здійснюється до початку оздоровчої зміни.
Прес-служба Закарпатської облради