– На початку року уряд запевняв, що загалом по Україні для цих цілей виділено 50 мільярдів гривень. Насправді цих грошей немає. Область покладала великі сподівання на «дорожній експеримент» (відрахування від перевиконання планових показників митниці). Однак цього року плани Закарпатській митниці встановили настільки високі, що вона не може їх виконати, а не те, що перевиконати. А якщо й перевиконає, то Закарпаття зможе отримати кошти тільки у випадку перевиконання митних планів по всій Україні. Тому у відповідь на анонси Рахункової палати про перевірку ефективності використання коштів на капремонти доріг загальнодержавного значення в трьох областях, включаючи Закарпатську, ми висуваємо зустрічну пропозицію: перевірте спочатку Кабінет міністрів і з’ясуйте, куди поділися обіцяні «телевізійні» 50 мільярдів гривень. Заодно інформуємо, що обласну Службу автомобільних доріг, на утриманні якої знаходяться дороги загальнодержавного значення, вже 5 місяців перевіряє Державна аудиторська служба України. Насамкінець надаємо Рахунковій палаті список доріг загальнодержавного значення області, на які цього року не виділено жодної копійки, що спровокувало акції протесту включно з перекриттям автодоріг.
«Берегово – Виноградів – Велика Копаня» протяжністю 49,5 км;
КПП «Вилок» – Вилок – Неветленфолу – КПП «Дякове» протяжністю 20,7 км;
«Мукачево – Рахів Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів» протяжністю 207,2 км в межах Закарпаття;
«Львів – Самбір – Ужгород» протяжністю 87,9 км в межах Закарпаття;
«Долина – Хуст» протяжністю 83,8 км в межах Закарпаття;
«Велика Добронь – Мукачево» протяжністю 24,7 км;
«Перечин – Свалява» протяжністю 52,1 км;
«Шом – Горонглаб – КПП «Дзвінкове» протяжністю 9 км;
«Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я» протяжністю 44,6 км;
«Іршава – Виноградів» протяжністю 23,8 км;
«Міжгір’я – Синевир» протяжністю 15,5 км;
«Синевир – Синевирська Поляна» протяжністю 13,9 км;
«Хуст – Шаян – Вишково – Буштино з під’їздом до санаторію «Шаян» протяжністю 23,2 км.