Місто стало всесвітньо відомим, але не з тих причин, з яких хотілося б міській владі. Кількість туристів знизилася майже на 14%.
Міська влада британського міста Солсбері найняла команду консультантів у спробі провести "ребрендинг" після історії з отруєнням екс-співробітника ГРУ РФ Сергія Скрипаля та його дочки. Про це у п'ятницю, 28 вересня, повідомляє
The Guardian.
Фахівців попросять запропонувати можливі методи зміни сприйняття людьми міста, щоб запобігти зниженню кількості приїжджих.
Після отруєння із застосуванням Новичка в березні кількість туристів знизилася майже на 14% порівняно з попереднім роком.
Полін Чорч, член ради графства Уїлтшир з економічного розвитку і відновлення Солсбері, заявила, що глобальне сприйняття міста необхідно змінити.
"Солсбері - всесвітньо відомий, але не з тих причин, які ми хотіли би бачити. Я думаю, що нам потрібно зробити практично повний майже ребрендинг", - сказала вона.
Рада Уїлтшира сподівається, що серія подій, включаючи продовольчі ярмарки, літературний фестиваль і різдвяний каток, допоможе відновити довіру і поверне туристів.
Нагадаємо, 4 березня Скрипаль і його дочка були знайдені без свідомості на лавці біля торгового центру в британському Солсбері.
А 16 вересня ресторан у центрі Солсбері оточили після того, як чоловік і жінка відчули себе погано під час вечері. Пізніше стало відомо, що постраждалим надали допомогу на місці. Одна зі свідків інциденту повідомила, що вони, імовірно, росіяни. Пізніше стало відомо, що друге отруєння в Солсбері не пов'язане з Новичком.