За стійкою Центру обслуговування клієнтів в Ужгороді – адміністраторка Йордана Данацко. Дівчина зустрічає кожного відвідувача усмішкою і словами: «Доброго дня, з яким питанням до нас звернулися?». Йордана Данацко розповідає: щодня ЦОК приймає 500-600 клієнтів. У так званий звітний період, а саме з 1 по 6 число кожного місяця, кількість відвідувачів нерідко сягає 1000.
«Люди звертаються з різними питаннями, але у перші дні місяця 80% запитів – передача показників лічильників. Така процедура не займає багато часу, адже при такій завантаженості очікування у черзі становить хвилин 10-15. Але ми радимо клієнтам зареєструватися у «Особовому кабінеті», і тоді вся процедура займатиме всього 2 хвилини. Це при тому, що автоматично відпадає потреба витрачати час і зусилля на дорогу до і від ЦОКу», – пояснила адміністраторка.
За словами начальниці управління Центру обслуговування клієнтів Тетяни Королович, станом на 1 грудня поточного року майже 70 тисяч споживачів зареєструвалися у сервісі «Особистий кабінет». Це – 23% від загальної кількості. Аби люди більше знали про можливості, працівниками ПАТ «Закарпатгаз» проводиться інформаційна робота.
Олександра Дністрян, старший менеджер Центру обслуговування клієнтів в Ужгороді, пояснила, що зареєструвати особистий кабінет можна самотужки на сайті компанії за адресою https://104.ua/ua/registration. Єдине, що для цього необхідно: мати електронну пошту, знати свій особовий рахунок і подивитися останні показники лічильника. Однак, якщо самостійно розібратися складно, то спеціалісти ЦОКу допоможуть. Реєстрація займає максимум 10 хвилин. Коли людина заходить у свій особистий кабінет, одразу бачить стан рахунку, всі персональні дані, може роздрукувати рахунок або ж сплатити за послугу онлайн.
Ужгородка Олена Зливка – одна з тих, що долучилася до онлайн-сервісу у «День клієнта»