Передавати показники слід з 1 по 5 число кожного місяця.
Та сучасний світ дозволяє нам бути більш мобільними та економити власний час. У цьому матеріалі ми розкажемо, яким чином можна передати показники лічильника газу, витративши на це буквально 2 хвилини і не виходячи з дому.
Одним із доступних для закарпатців сервісів є «Особистий кабінет», запроваджений у 2015 році. Тоді у ньому зареєструвалися 4620 закарпатців. Станом на сьогодні ця цифра зросла і становить 84 тисячі споживачів.
"Сучасний світ вимагає від компаній бути гнучкими та максимально клієнторієнтованими. Для зручності клієнтів був створений "Особистий кабінет", який дозволяє вирішити багато так званих газових питань, не відходячи від ноутбука. Тобто людині не потрібно фізично приїжджати до нас в Центр обслуговування клієнтів, витрачаючи час на дорогу та очікування своєї черги", – прокоментувала керівниця управління клієнтського сервісу АТ “Закарпатгаз” Тетяна Королович.
У "Особистому кабінеті" споживач бачить стан рахунку, свої персональні дані, може сформувати та роздрукувати квитанцію, надати показник лічильника, сплатити за спожитий газ онлайн. Також цей сервіс дозволяє подати заявку на виклик майстра чи контролера.
"Я зареєструвалася у цьому сервісі одразу, як він тільки з’явився. Мені дуже зручно ним користуватися. Тут навіть можна побачити стан субсидії. Особисто я люблю відстежувати витрати у динаміці та розрізі місяців", – прокоментувала ужгородка Тетяна Хорошилова.
Зареєструвати особистий кабінет можна самостійно. Для цього слід зайти на сайт компанії за адресою: https://104.ua/ua/registration. Ще один варіант — звернутися у Центр обслуговування клієнтів, де кваліфіковані фахівці швидко нададуть допомогу. Єдине, що має знати споживач на момент реєстрації — адресу своєї електронної скриньки, особовий рахунок та останні показники лічильника.
Однак, «Особистий кабінет» – це не єдиний сервіс, покликаний дистанційно вирішувати так звані побутові «газові питання». Для зручності клієнтів показники можна передавати:
- написавши листа на електронну пошту:
[email protected];
- надіславши СМС-повідомлення на короткий номер 7104;
- через Viber-бот (з покроковою інструкцією можна ознайомитися за посиланням: https://viber.104.ua/ua/ );
- зателефонувавши до ТОВ «РГК КОНТАКТ-ЦЕНТР» за номерами (0312) 42-47-04 або 067-01-03-104;
- скориставшись інтелектуальним голосовим IVR-меню (цілодобово, за номером контакт-центру (0312) 42-47-04);
До речі, контакт-центри для споживачів природного газу діють у 16 регіонах України. Оператори обслуговують запити щоденно, включно з вихідними та святковими днями, з 8:00 до 20:00. До операторів можна звертатися з питаннями щодо газопостачання: передати показання лічильника, дізнатись стан особового рахунку, отримати консультації за розрахунками, платіжними документами, дізнатись, чи надійшли сплачені за газ кошти, отримати консультації з укладання договору чи переоформлення особового рахунку.
Чому важливо передавати показники лічильника?
Окрім того, що це — вимога чинного законодавства, самі споживачі зацікавлені у передачі показників. Це напряму впливає на точність розрахунків за обсяги фактично спожитого газу в поточному періоді. А також буде підставою для формування вартості послуги з розподілу у наступному календарному році. Адже, нагадаємо, що з 1 січня 2020 року всі споживачі газу отримують окремі рахунки: один за газ як товар, другий – за послугу із його доставки.
Платіж за доставку газу (розподіл) обраховується, виходячи з реального об’єму споживання газу за попередній газовий рік. Газовим роком називають період з 1 жовтня одного року по 31 вересня наступного.
Тариф за доставку (розподіл) 1 куб. м газу, який встановила НКРЕКП для оператора АТ “Закарпатгаз”, з 1 січня по 1 липня поточного року становить 1,04 грн без ПДВ (1,25 грн з ПДВ).
Платіж за доставку є сталим. А тому навіть взимку, коли споживачі значно збільшують використання газу, він залишається незмінним.
Прес-служба АТ «Закарпатгаз»