Основна мета виставок, ярмарок та конференцій, ділових зустрічей упродовж 3 днів China Brand Fair – надати можливість здолати торгові бар’єри між Китаєм і центральними та східноєвропейськими країнами, налагодити прямі контакти виробників, постачальників, місцевих компаній.
Основні тематичні напрямки: сільське господарство, одяг та текстиль, їжа, освіта (співпраця з вищими навчальними закладами), туризм, відпочинок оздоровлення, електроніка та комплектуючі, хімія та медицина, енергозберігаючі технології.
Окрім понад трьох сотень китайських компаній у China Brand Fair взяли участь представники ділових кіл Румунії, Латвії, Словаччини, Албанії, Молдови, Сербії, Боснії і Герцеговини. Другий рік поспіль представили і напрацювання та потенціал України – компаній із Закарпаття, Херсонської, Миколаївської, Одеської, Київської, Івано-Франківської, Харківської, Хмельницької, Вінницької, Львівської, Дніпропетровської областей.
В урочистому відкритті виставки взяла участь Надзвичайний і Повноважний Посол України в Угорщині Любов Непоп.
Заступник Ужгородського міського голови Ігор Фартушок, як й інші представники української делегації, працював із потенційними європейськими та китайськими бізнес-партнерами у форматі В2В (бізнес до бізнесу) а також на конференції «Інвестиції та розвиток економіки». Китайські партнери запросили українську делегацію на інвестиційний форум, який проходитиме у Піднебесній у липні цього року.