Документ встановлює правові та організаційні основи надання споживачам інформації про харчові продукти з метою забезпечення високого рівня захисту здоров'я громадян та задоволення їхніх соціальних і економічних інтересів.
Зокрема, закон забороняє використовувати інформацію, яка може ввести споживача в оману. При цьому зазначена заборона поширюється також на рекламу і показ харчових продуктів.
Крім того, документ встановлює вимоги до забезпечення розбірливості інформації, в тому числі до мінімального розміру шрифту, яким надається обов'язкова інформація про харчовий продукт; надання споживачу інформації про те, чи зазнавав харчовий продукт заморожування і розморожування, а також впровадження єдиних вимог до надання інформації про харчові продукти, продаж яких здійснюється дистанційним способом, в тому числі із застосуванням засобів дистанційного зв'язку, і харчових продуктів, які продаються в магазині.
Нагадаємо, законопроект Про інформацію для споживачів харчових продуктівВерховна Рада прийняла в другому читанні і в цілому 6 грудня 2018 року.