Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатцям нададуть консультацію з питань захисту прав споживачів

25 вересня 2019 р., 12:10

Консультація відбудеться у телефонному режимі

«Гаряча лінія» діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення.
Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за посиланням.
Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.
Так, мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема, звернемо увагу на рекомендації:
• Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
• Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
• Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
• Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;
• Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
• Про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;
• При укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
• Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp