Учасники підіб’ють підсумки роботи у 2019 році й складуть план на 2020 рік. Розпочав зустріч голова правління Суспільного
Зураб Аласанія.
«Уперше Суспільний мовник отримав близький до повноцінного фінансування бюджет — 85%. Максимально ефективне використання цих коштів наступного року — виклик для всієї команди. Нині до нас перша вимога — це ефективність. Маємо показати швидкий результат, і це можливо лише спільними зусиллями творчої і адміністративної команд. Адміністративне завдання — розбудувати системну інституцію. Творче — збільшити наші рейтинги, при цьому залишитися саме Суспільним мовником, що працює на «раціо», а не «емоціо», — сказав голова правління Суспільного Зураб Аласанія.
Ярослав Лодигін, член правління Суспільного, відповідальний за платформу телебачення, поділився враженнями про
відбір творчих ідей для проєктів регіонального мовлення:
«Проведений пітчинг — велике натхнення для команди. Нині вивчаємо й аналізуємо процедури, щоб налагодити якісну колаборацію з творчими колективами на наступний рік. Аби зняти зовнішні обмеження для такої співпраці. Наш стратегічний контент — це новини, розслідування, суспільно-політична аналітика й спорт. Це те, що має залишитися в нашому власному виробництві. Усе інше ми можемо розробляти спільно з найкращими продакшенами як в Україні, так і з міжнародними партнерами».
Ярослав Лодигін підкреслив, що вже з наступного року посилять спільну роботу з регіонами щодо виготовлення контенту.
«Студії, що будуються нині в «Олівці», передбачають щоденні включення з регіонами, щоденну спільну роботу», — сказав він.
Член правління, відповідальний за адміністративно-господарський напрям і регіональний розвиток,
Микола Чернотицький анонсував нову концепцію регіонального мовлення Суспільного, яка передбачає створення міжрегіональної платформи поширення контенту. Він зазначив, що чекає на повний перехід на новий формат роботи до осені 2020 року.
Генеральна продюсерка регіонального мовлення
Марія Фрей презентувала концепцію, яку напередодні ухвалила наглядова рада. Концепція визначає основні принципи програмування, види виробництва та виклики, які стоять перед регіональною журналістикою.
«Концепцію розвитку ми писали на основі аналізу досвіду європейських суспільних мовників, порад експертів EBU і наших міжнародних партнерів. Важливим було розуміння та врахування як світових медіатенденцій, так й унікальностей власне українського контенту», — сказала
Марія Фрей.
За словами генпродюсерки, 2020 року мають розпочатися трансформації, спрямовані на ефективне використання виробничих потужностей та зміну способів передавання сигналу, організаційне перебудування та перехід на проєктний менеджмент, підвищення легітимності філій серед локальних спільнот.
Міжрегіональна платформа поширення контенту передбачає основне виробництво в регіонах країни й централізоване накопичення та поширення контенту. Метою підходу є мовлення 24 години на добу.
Планувати роботу регіональних філій на 2020 рік продовжать 6 грудня в групах — із менеджерами й продюсерами філій та керівниками напрямів.
Фотографував Володимир Шевчук