«Якщо звірятам у лісі взимку холодно, їм потрібно збудувати хатку і провести туди газ!», — так розмірковували діти у Центрі обслуговування клієнтів в Ужгороді, створюючи декорації для театру тіней. В рамках відзначення Дня клієнта на базі всіх трьох ЦОКів в Ужгороді, Мукачеві та Хусті відбулися різні заходи: майстер-класи, голосування за кращого менеджера, розіграші призів таквитків на новорічну виставу, дні подарунків і навіть встановлення рекорду України.
Вперше споживачі газу взяли участь в голосуванні за кращого менеджера. У підсумку кращою менеджеркою ЦОКу в Ужгороді, за версією відвідувачів, стала Ірина Пасічняк, в Мукачеві - Мар'яна Гарагонич, а у Хусті - Віталія Бадікова.
Загалом, з 16 по 20 грудня всі заходи пройшли під грифом «Дякую!».
«Впродовж усього дня, 18 грудня, менеджери в Центрах обслуговування клієнтів писали від руки подяки і побажання усім, хто прийшов у своїх справах. Захід проводився у всіх Центрах обслуговування і став унікальним, тому у підсумку ще й рекорд України встановили із кількості висловлених подяк споживачам», — розповіла керівниця Центру обслуговування клієнтів в Хусті Наталія Попович.
Найменші відвідувачі придумали казку і підготували виставу для театру тіней разом із ужгородською казкаркою Ольгою Славою. Того ж дня вони ще й зустрілися із Миколаєм, який випадково зайшов у ЦОК, аби зареєструвати вайбер-бот. Наступного дня всі клієнти, які приходили зареєструвати собі вайбер-бот або особистий кабінет, гарантовано отримували подарунки.
«Такої кількості усміхнених клієнтів, як за цей тиждень, я не бачила вже давно. Люди, прийшовши до нас, не тільки отримували вирішення своїх питань, але й багато позитиву. Дякували, бажали всього найкращого. Як наслідок, загальна обстановка у ЦОКу була надзвичайно приємною», — поділилася враженнями керівниця Центру обслуговування клієнтів Мар’яна Загруднєва.
Крім різних заходів, які відбулися цього тижня, менеджерки ЦОКу в Ужгороді записали пісню-побажання закарпатцям. Прослухати її можна за
посиланням.
Прес-служба АТ «Закарпатгаз»