У зв’язку з ситуацією, що склалася у світі із поширенням коронавірусної інфекції COVID-19, використання онлайн-сервісів є хорошою альтернативою приходу у місця масового скупчення людей.
Починаючи від п’ятниці, 13 березня, прийом споживачів здійснюється лише в Центрі обслуговування клієнтів, що працює у звичному режимі, але з проведенням превентивних заходів.
“Сьогодні в Закарпатті у нас працює чотири Центри обслуговування клієнтів. Кожний з них щодня приймає від 300 до 500 осіб, а у період здачі показників лічильників газу (з 1 по 5 число) — нерідко і понад 1000”, — розповіла керівниця Центру обслуговування клієнтів в Ужгороді Мар’яна Загруднєва.
Аби передати показники лічильника можна скористатися сервісом «Особистий кабінет». Це швидко: людині доведеться витратити орієнтовно 2 хвилини. Тож потреба приїжджати в Центр обслуговування клієнтів, витрачаючи час на дорогу та очікування своєї черги, відпадає.
“Ми радимо зареєструватися у “Особистому кабінеті”, адже там можна не тільки передати показники, чи й перевірити стан рахунку, але й скачати квитанцію, подати різні заяви (наприклад, на виклик майстра додому)”, – пояснила Мар’яна Загруднєва.
Зареєструвати особистий кабінет можна самостійно через
сайт. Для цього необхідно мати електронну пошту, знати свій особовий рахунок і подивитися останні показники лічильника.
Частину питань можна вирішувати за допомогою інших сервісів: чат-боту у Viber 7104ua та Контакт-центру. Оператори Контакт-центру за номерами (0312) 48-83-04, (067) 01-03-104 приймають дзвінки щодня з 8:00 до 20:00 без обідньої перерви, в тому числі у вихідні та святкові дні.
Якщо ж людині треба виключно передати показники лічильника газу, вона може надіслати смс-повідомлення на номер 7104 або електронного листа на
адресу.
Прес-служба АТ “Закарпатгаз”