Голова Закарпатської ОДА Олексій Петров доповів главі держави, що кордон між Україною і Угорщиною тут проходить по руслу річки. Два береги з'єднує міст, головній конструкції якого понад 100 років. Споруду модернізували у 90-их роках, добудувавши дві панелі для вантажного транспорту. Однак, пропускна здатність тут залишається не надто великою. Трафік - щільний. Збільшити кількість смуг на існуючому мості неможливо.
Щоб розвантажити існуючі пункти пропуску, варто відкривати нові. Олексій Петров презентував два проєкти – один на українсько-румунському кордоні – будівництво КПП «Біла Церква- Сігету Мармацієй». Тут міст, який з»єднає береги двох держав, Румунія зводитиме власним коштом. З українського боку треба побудувати півторакілометри дороги та прикордонну інфраструктуру. Ще один важливий проєкт – КПП «Дийда-Берегдароц» на українсько-угорському кордоні. Він з»єднає міжнародну автомагістраль М-03 із трасою Чоп-Київ. Це буде потужним стимулом економічного розвитку як регіону, так України загалом.
«Працюватимемо над тим, щоб зробити ще два нормальні сучасні пропускні пункти, щоб розвантажити трафік», – зазначив Володимир Зеленський.
Також Олексій Петров ознайомив главу держави зі станом реалізації у регіоні Національної програми «Велике будівництво».
В області у рамках проєкту зводять:
5 дитсадків: с.Яблунівка, с.Тарасівка, с.Дротинці, с.Нижня Апша, с.Горінчево. 5 шкіл: с.Терново, м.Хуст, м.Тячів, с.Батєво, с. Руське Поле.
5 шкіл: с.Терново, м. Хуст, м.Тячів, с.Батєво, с. Руське Поле.
7 спорткомплексів: м.Мукачево, м.Ужгород, смт. Воловець, с.Невицьке, с.Раково, смт.Міжгір»я, с.Ділове.
Як наголосив Володимир Зеленський, «Велике будівництво» триває попри карантинні заходи в Україні.
«Побачили п’ять садків та п’ять шкіл, які повинні бути готовими незважаючи ні на що, щоб першого вересня щасливі діти пішли в нормальні умови. Розпочато будівництво семи спортивних комплексів – навіть там, де цього не було багато років», – розповів Президент.
Крім того, Володимир Зеленський зауважив, що в межах програми планується до кінця року відремонтувати рекордні 370 км доріг на Закарпатті.
«Це справді велика кількість, якщо з 2018 на 2019 рік у нас було без Маріупольської дороги десь 600 км на всю країну, то тут майже 400 на одну область. Дороги, інфраструктура – один з найважливіших пріоритетів для нашої держави».
Олексій Петров розказав про роботу над запровадженням електронної черги у двох пунктах пропуску на Закарпатті. Її планують запровадити у Чопі та Ужгороді. Це оптимізує рух на КПП, синхронізує заїзд транспорту, зокрема вантажних авто, за часом, про який водіїв повідомлятимуть у спеціальному додатку чи у вигляді SMS.