Зручно, швидко, вчасно: нагадуємо, що побутові споживачі електроенергії можуть передавати покази лічильника за допомогою підказок інтерактивного голосового меню телефонних ліній ПрАТ «Закарпаттяобленерго».
Зробити це можна за допомогою підказок інтерактивного голосового меню телефонних ліній ПрАТ «Закарпаттяобленерго» та без очікування з’єднання з працівником кол-центру.
Нагадуємо номери телефонних ліній та користуйтеся для передачі показів лічильника інтерактивним голосовим меню:
+38 099 010 16 20 (Водафон);
+38 067 010 16 20 (Київстар);
+38 073 010 16 20 (Лайфселл).
Увага! Вартість дзвінка згідно з тарифами вашого оператора!
Для передачі показів необхідно зателефонувати за одним із вказаних номерів телефону та, скориставшись підказками інтерактивного голосового меню, ввести покази лічильника електроенергії.
Ви можете ознайомитись з покроковою інструкцією використання нового сервісу за
посиланням.
Для зручності споживачів та оперативнішої роботи автоматизований сервіс забезпечує прийом показів по 30 каналах одночасного з’єднання на кожній окремій телефонній лінії.
Нагадуємо, що побутовим споживачам необхідно повідомляти покази лічильника електроенергії щомісяця у період, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного місяця.
Передавати покази приладу обліку можна також за допомогою чат-ботів у Viber, Telegram та Facebook Messenger (дивіться інструкцію на сайті за
посиланням).
У разі виникнення будь-яких запитань можна звернутися за номером кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго» 0-800-50-16-20, дзвінок на який безкоштовний. Кол-центр працює цілодобово та без вихідних.
Прес-служба ПрАТ "Закарпаттяобленерго"